Tuesday, December 2, 2008

Raya Haji


Aku maybe balik kampung 6hb ni ngan kakak..sebab dia dah abih kursus KPLI and nak mengangkut semua barang2 dia balik skali..n nampaknya aku la kena drive lagi...huh..cuti tak lama pun...8hb malam ( malam Raya Haji ) dah nak kena balik seremban balik..esoknya keja maa. Tak dapat nak apply cuti lebih sbb 26hb aku balik lagi...Raya Haji raya macam biasa jer...semalam aku p Tabung Haji deposit duit masuk dalam akaun Tabung Haji aku...lagi separuh rasanya dah bleh g Haji...soalannya aku dah bersedia ker... :-)

8 comments:

ZaCk said...

Jom la g Haji.. asyik g Thailand je...hehehe

izal said...

salam tuan haji sheikh aniep!!!

ahlan wassahlannn....

pegi jgn tak pegi!! ajak dak zack tu!!! ni asik merembak saja...

>>@Niep<< said...

Zack....hurm nok komen

ZaCk said...

Bila Izal berkata-kata dan dah mula mengomen...hehe....

Jom Zal g Haji.. leh ko jd pembimbing aku nnti..

>>@Niep<< said...

hehe...insyaAllah duit dah cukup nnti..n dah bersedia zahir dan batin..aku akan g naik Haji

mr.rafiqi mohammad said...

bagus la kalo ko org ada niat nak pegi haji...kalo masa muda nie lg elok coz bdn pun tgh shtkan..jgn igt nak merembak jer...

ZaCk said...

Aniep!!! Call aku Now!! Urgent!!

aku try call ko dr pukul 8.00 pg tadi smpai skang tak dpt..
no tiada dlm perkhidmatan bagai!!

call aku!! Urgent!!

izal said...

lama tul ko beraya haji....

pak2 aji semua dah slmt sampai dr mekah...