Thursday, November 20, 2008

Kenangan...( 2 whom it may concern; take note )


Dok saja-saja ni teringat aku time belajaq dulu...( pss zack..aku tak la pandai macam yang lain )...but i managed to finish my study gak..Alhamdulillah
Keja pun takde la ngan syarikat besaq macam kawan2 yang len....huhu....syarikat kecik pun jadi lah..tul tak...harini aku main hujan...kena g bank tadi...( p makan pun kena hujan, hopefully aku tak demam, kalo tak mampoih aku) gheja aku kang sapa nak 'kaver'...
Zaman stadi dulu...aku ngan zack biasala..mengkala kata weekend...sure hilang p midvalley...atau pun 'tut'...hehe...rutin mingguan nak lari dari assignment.....nnti dah sampai dateline baru nak mengelabah cari copy dari kawan...standard la kan...tak pun malam merempit p pantai dalam / 'MAPPLEy' kat seksyen 14 ( empat belaih )..." Harun, nasi goreng ayam satu!!"

Lagi satu aku selalu teringat masa main gamelan dulu kat UM, best gila...pengalaman tu...suma alat aku penah 'terai'..salah ketuk..kena tangan sendiri..padan muka...jangan sampai 'tengalung' kepala kawan dah...mati hang kena balik...hikhik

4 comments:

ZaCk said...

haha..kan..teringat zaman blaja dolo2..kalo nk g midvelly musti naik moto aku (sebab better la dr moto kapchai ko). kalo nak g mapley..naik moto honda cup ko je la..hehe..

Teringat main gamelan merata-rata kan..
"perlu ke crop gambar aku kat sebelah tu.."

>>@Niep<< said...

Oit...walaupun honda kap aku buruk...moto tu la yang bawak hang jalan ke hulu ke hiliaq tau...huh...fyi...gambar gamelan tu aku cuma ada yang dah crop..so tak tahu sape kiri n kanan..huhu

risa_hardanto said...

Hi salam dari indonesia, terima kasih sudah mengikuti blog saya. Bisa mengerti kan bahasa indonesia yang saya tulis..?

Thank you

>>@Niep<< said...

salam sahabat dari malaysia