Wednesday, November 19, 2008

Nasi Lomak...


******gen ni kegemaran tiap2 minggu mesti beli ( pss zack sori la dulu time blajar aku dapat bagi ko sebotoi ja kalo aku beli, la ni hang nak berdozen2 pun boleh tak dak hal..hehe )

Feberet aku kat seremban ni..nasi lemak Mambau...peh...memang mengancam...setiap minggu mesti ada aku beli..2-3 kali
sambai dia bukan main sedap..huh..sure teringat kalo dah pekena

6 comments:

goooooood girl said...

i like your blog......

risa_hardanto said...

Sepertinya sedap sekali.

>>@Niep<< said...

tq, br mola blajaq

ZaCkNuDe said...

Wow!! kalo aku dtg Seremban ko x pernah bawak pun g mkn kat nasi lemak tuh.. Tak abis2 kedai mkn kak tonah..apeke namenye tuh..

next time ai nak g mkn nasi lemak ni tau!!

>>@Niep<< said...

Kedai Kak Kiah ( koreksyen )

ZaCkNuDe said...

Hehehe..takowt la nak sebut kedai "kak kiah" tuh.. hehhe..

teringat si mimi nyanyi:"zakiah..zakiah.."

hanjeng sgt!!!

hahhaa...